Onze voornemens voor 2008

Vanaf deze plaats wens ik ‘onze’ lezers van RecruitmentMatters een mooi, uitdagend en interessant 2008 toe. Wij zullen hier zeker ons best doen om daar een bescheiden bijdrage aan te leveren. Een paar zaken wil ik alvast even de revue laten passeren.

Natuurlijk is er de aangekondige serie over innovatieve bedrijven in Nederland en de daarmee geassocieerde bedrijvenindex die vanaf eind januari (ijs en weder dienende) het licht zal zien.

Verder is er natuurlijk een serie over de nieuwe generatie vacaturesites die al eerder is aangekondigd en die ik niet vergeten heb. Het is alleen een beetje druk geweest…

Daarnaast zullen er in de loop van eerste en tweede kwartaal meerdere verbeteringen worden aangebracht die vooral gericht zijn op een betere informatievoorziening en zoveel mogelijk interactie. De mogelijkheid tot stemmen is hier natuurlijk één van. Aan deze laatste zullen de techneuten nog even moeten sleutelen in het nieuwe jaar.

Aangezien RecruitmentMatters over online recruitment gaat zal 2008 ook zeker een aantal uitbreidingen laten zien op dit gebied. Wat het precies zal worden kan ik nog niet verklappen, maar dat het iets met vacatures zal zijn is wel zeker.

Ook ga ik ervan uit dat het aantal bloggers op RecruitmentMatters traag maar gestaag zal toenemen. Tenslotte is het terrein van online recruitment zo breed dat drie ‘man’ dat met geen mogelijkheid kunnen coveren. Als je dit leest, een passie hebt voor online recruitment, je in de positie van de hedendaagse werkzoeker kan verplaatsen en kan schrijven; neem contact met ons op. Hoe? Door op “Contact” te klikken bovenin het scherm. Heel makkelijk!

En last but not least: Ik heb besloten om op een ongelofelijke manier in mijn eigen voet te schieten door geen advertentieruimte op RecruitmentMatters te gaan bieden. De reden hiervoor? Kijk eens om je heen; blogs lijken tegenwoordig wel wielrenners. Van top tot teen bedekt met reclames. Hoewel begrijpelijk (de schoorsteen moet ook branden) vind ik het niet te rijmen met het kritische en onafhankelijke karakter van RecruitmentMatters. En eerlijk gezegd zijn al die reclames ook nog eens verdomd lelijk!

Geef een reactie

1 Comment