Ik heb een vraag, wie geeft mij antwoord? Jobnews

image Vandaag alweer de vierde aflevering over customer support bij online recruitment sites. En vandaag ga ik op bezoek bij Jobnews.

En ik wil graag weten of, en zo ja hoe, ik mijn nog aan te maken profiel kan afschermen voor intermediairs. Want in deze krappe arbeidsmarkt wordt ik anders gek van alle contactpogingen!

Hier is de link naar de scope van dit onderzoek.

Hoe leg ik contact?
Allereerst ga ik op zoek naar informatie hoe Jobnews mij te woord zou kunnen staan. En dat is niet zomaar te vinden.

Op de homepage staat een navigatie item Info Kandidaat. En als ik daar op klik zie ik het volgende:

Jobnews, Info Kandidaat

En daar staat Contact. En als ik daar op klik krijg ik dit te zien:

Contactpagina

Scheutig met informatie kan Jobnews niet genoemd worden. Maar ik heb in ieder geval contactinformatie zodat ik mijn vraag kan stellen. Om de vergelijking met andere sites in stand te houden besluit ik om via e-mail de vraag te versturen.

De vraag
Vraag aan Jobnews

Er is geen automatische bevestiging van de e-mail, maar dat blijkt ook niet echt nodig te zijn…

Het antwoord
Het antwoord laat niet lang op zich wachten, want binnen 10 (!) minuten heb ik antwoord:

Jobnews, het antwoord

Duidelijk, en zoals verwacht. 

Overigens wordt alle contactinformatie vermeld van de persoon die deze vraag beantwoord; inclusief e-mail, telefoonnummer en het feiteljke bedrijfsadres.

Conclusie
Dudielijk en snel; dat is het antwoord van Jobnews op mijn vraag. Het vinden van de contactinformatie kan beter, maar met de reactiesnelheid en de inhoud van de reactie zit het wel snor!

Geef een reactie