Digitaal-Werven: Deloitte krijgt herkansing

Logotyep Digitaal Werven Ik kan me nog goed mijn teleurstelling herinneren toen Deloitte de Innovatiecursor in plaats van de Gouden Cursor kreeg. Het knakte de online recruitment carrière van Ewout Bolhuis en het liet mijn vertrouwen in het beoordelingsvermogen van de jury van het Succesvol Werven via Internet event tot een dieptepunt dalen. Maar er is hoop, en een nieuwe kans.

Want op 6 oktober wordt de prijs voor de beste digitale sollicitatie-ervaring uitgereikt, tijdens het Digitaal Werven event. En misschien kan het onrecht voor Deloitte hier worden rechtgezet zodat Bolhuis alsnog een glanzende toekomst binnen online recruitment tegemoet gaat.

Voor de hoofdprijs zijn vijf bedrijven genomineerd:

  • ASR
  • ConQuaestor
  • Deloitte
  • Eiffel
  • Eneco

En voor het eerst is ook gekeken naar de social media presence van de partijen. Hoor ik daar iemand Deloitte zeggen…? Inderdaad, de spanning is er al helemaal vanaf, maar wie een zaal vol tweetende Deloitte fanboys wil zien moet dus op 6 oktober naar het Digitaal Werven event gaan. Het is overigens wel een behoorlijk prijzig event (EUR 399), maar dat terzijde. Er valt genoeg te luisteren en te doen, dus wat houdt je tegen?

Geef een reactie