Employer Brand Netwerk: Het Nieuwere Werken

Employer Brand Netwerk Kijk, dat is nou een prachtig voorbeeld van Het Nieuwere Werken; ZZP-ers die op basis van complementaire expertise zichzelf in een opportunitisch samenwerkingsverband bundelen: Employer Brand Netwerk. Het is natuurlijk droevig dat het net in een domein gebeurt wat als volstrekt overbodig kan worden gekwalificeerd (employer branding en arbeidsmarktcommunicatie), maar dat doet niets af aan het principe.

Een groep zelfstandige experts die elkaar kunnen versterken door zich gezamenlijk naar de markt te presenteren. En daarmee een wel zeer interessant alternatief te bieden voor de traditionele bureau’s op dit gebied. Die natuurlijk evenzeer overbodig zijn. En waarom is dit initiatief zo interessant? Omdat elk van de negen experts zich iedere dag dient te bewijzen bij zijn/haar opdrachtgever(s). En daarmee een kennis en ervaring vergaart waar een traditioneel bureau slechts jaloers op kan zijn. Ook al is die kennis en ervaring natuurlijk volstrekt overbodig…

Nog geen aanhanger van unbranding en op zoek naar onnodige expertise? Dan kan een bezoekje aan het Employer Branding Netwerk weleens bijzonder waardevol blijken.

Geef een reactie

3 Comments