Enexis wederom winnaar Digitaal-Werven

Logotype Digitaal-WervenHet Digitaal-Werven event is weer achter de rug. Daarom voor de volledigheid nog even de winnaar van Digitaal-Werven 2013, wat overigens dezelfde winnaar is als die van vorig jaar: Enexis. Dat maakt het makkelijk, want ik had bijzonder weinig zin om de negen genomineerden (Deloitte (serieus…), Enexis, KPN, PostNL, Tele2, VODW, VUmc (echt? ), Yacht en Ziggo) te gaan bezoeken na de teleurstellende ervaring bij de evaluatie van de genomineerden van vorig jaar.

Ongetwijfeld is het weer een uiterst spannende, maar zoals altijd volstrekt ondoorzichtige, strijd geweest. En ongetwijfeld biedt Enexis nog altijd niet de beste sollicitatie-ervaring maar eerder de minst slechte van de onderzochte wervingssites. Wat weer een beperkt aantal uit het totale aanbod van wervingssites is.

Maar goed, dit zit er ook weer op. Volgend jaar ongetwijfeld weer. En in de aanloop van de 2014-aflevering zullen er weer veel nepvragen, onder meer via Twitter, gesteld gaan worden door Sanne de Vries, Loes de Bilt of andere vrouwelijke incarnaties van Bas van de Haterd. Het is maar dat u het weet.

Geef een reactie