Sumry is een bijzonder domme spuit 11

Logotype SumryGewoon, omdat het zo onweerstaanbaar grappig is. Want verder slaat het echt helemaal nergens op. Ik heb het over Sumry, een toepassing die nu nog in closed beta is. En die zonder enige twijfel kan worden omschreven als een personal branding toepassing. En daar hadden we er al een paar van, wat te denken van Cvgram, PictoCV, Beyond,TalentRal, Jobber’s Park, VisualCV, Vizualize.me, Vizify, Resumup, Lifebrander? En er zijn nog talloze anderen te noemen, maar dat is gewoon teveel werk.

En het is evenzeer zinloos, want geen van dit soort toepassingen heeft enige kans van slagen als stand-alone personal branding site. Maar wat Sumry zo ongenadig komisch maakt ten opzichte van al die bovenstaande partijen is dat de site ook nog eens denkt geld te kunnen vragen voor haar zinloze service. Maar liefst $2 per maand. Voor de goede orde, alle hierboven genoemde en even zinloze oplossingen zijn zonder uitzondering gratis.

Sumry is niet slechts de laatste intreder in een overvolle soon-to-be Deathpool, het is ook nog eens verreweg de domste intreder ooit.

Zo ziet de holding page van Sumry er uit:

image

Daar staat het, $2 per maand. Voor een opgeleukt cv. Cool!