Dice claimt succes met Dice Open Web

Logotype DiceEnkele maanden geleden bleek al dat Dice haar people aggregator Dice Open Web een zeer belangrijke plaats in haar toekomst toedichtte. En bij de bespreking van

There’ll be 2 principal initiatives in 2014 which require some level of incremental investment. The first is Dice.com product development sales and the second is technology and support for additional products built within our WorkDigital team who developed the service that is the foundation for Open Web.

WorkDigital is het door Dice in oktober 2012 overgenomen Engelse bedrijf dat aan de wieg stond van de eerste serieuze people aggregator op basis van social media, TheSocialCV.

Volgens Michael Durney (CEO Dice) heeft Open Web sinds haar lancering niet alleen business gerealiseerd bij bestaande Dice klanten maar ook nieuwe klanten opgeleverd sinds het product uit beta is gekomen (eind 2013):

More than 100 Open Web subscriptions have been sold through January, the majority of which have been sold as additional product with the Dice.com subscription.

Another encouraging sign is the receptivity to Open Web as a standalone service. We’re getting some customers that we would not have had at all, and having the product is opening doors to more discussion with customer prospects than we would’ve had without it.

Overigens wordt het stand-alone product voor rond de $5.000 per jaar verkocht. Dat u het maar weet…

Geef een reactie

2 Comments