EK inhakers, gemiste kans?

In de marketing zien we op dit moment een hele serie EK inhakers. Acties ter promotie van een product die iets doen met het EK. Ik heb nog niets gezien op wervingsgebied. Heb ik iets gemist? Of laten arbeidsmarktmarketeers hier een steekje vallen?

Laat een antwoord achter aan Bas van de Haterd Reactie annuleren

4 Comments
  • Raymond
    says:

    In de Intermediair (print) van vandaag staat er op pag. 38 een EK-gerelateerde wervingsadvertentie van de Belastingdienst voor de functie van ICT-manager.

  • Bas van de Haterd
    says:

    Zie net de eerste inhaker, een google adwords campagne van Intermediair. Goed? Ben er niet van overtuigd. De link tussen intermdiair, een ipod of psp en het EK lijkt me volledig duister.

    En als ze zoals de comment zegt mensen die niet voetbal fan juist hun CV willen laten plaatsen, moet je niet adverteren op zoekwoorden die met voetbal te maken hebben natuurlijk…

  • Bas van de Haterd
    says:

    misschien overbodig, maar wel ter aanvulling. Ik ben dus geen voorstander van totale zinloze inhakers omdat het een inhaker is. Er moet wel een link zijn. Zo had Nationale Nederlanden natuurlijk iets kunnen doen als hoofdsponsor van Oranje, maar ik ken ook een bedrijf dat IT’ers detacheert naar Zwitserland (link is snel gelegd).

    Ben zelf bezig geweest met een partij voor de Olympische Spelen, die niet doorgaat aangezien het kantoor in Beijing niet is doorgegaan. Maar daar liggen kansen voor bijvoorbeeld Spill group (zitten veel in China), maar ook Heineken (als ze het al nodig hebben, het Holland house) en zo zijn er nog wel een hoop te bedenken.