For this time I’ll see it through the fingers

Kennen we de commercial van Tempo-team nog? Waarin de leden van een rockband in opdracht van een uitzendkracht van Tempo-team de hotelkamer die ze eigenhandig hebben geruïneerd weer op orde moeten brengen?

Rockers slopen website
Nu zijn twee van de bandleden verantwoordelijk voor de sloop van de site van Tempo-team. Spelers worden uitgedaagd om zo snel mogelijk de site weer in elkaar te zetten. De rockers maken het je extra moeilijk door je af te leiden met hun grappen en grollen.

For this time I’ll see it through the fingers

Marco Borsato
Het is de eerste advergame die het uitzendbureau inzet. Het doel? Herkenning van het merk Tempo-team. Spelers worden om gegevens gevraagd als ze mee willen dingen naar de prijzen. VIP-kaarten voor een concert van Marco Borsato bijvoorbeeld. Ons aller vaderlandse rocker, nietwaar?
Deze blog verscheen eerder op ikki.nl

Laat een antwoord achter aan Toos Dreef Reactie annuleren

2 Comments