Zoals jullie weten, ben ik bezig met het uitzoeken van een aantal dingen. Waaronder mijn pensioen. Als ik ergens een hekel aan heb, is het dit soort dingen regelen. Hoe ideaal zou het zijn als ze het zouden regelen zoals toen het voorstel was met het donorcodicil? Je doet mee, tenzij je anders aangeeft.
Jobhoppen brengt ernstige schade toe
Jobhoppen schijnt grote schade aan te richten aan je opgebouwde pensioen. Een onderbreking van je carrière ook. Laat ik nou net van plan zijn beiden te doen.
(meer…)


