Totaljobs tevredenheidsonderzoek is verspilde moeite

Verleden week kreeg ik een e-mail van Totaljobs met het verzoek om mijn mening te geven over hun dienstverlening.

Het kost slechts vijf minuten van mijn tijd. Oke, maar wat levert het me op? Nou, dit:

  • kans op de nieuwste iPod Nano (t.w.v. € 149,-)
  • én natuurlijk een verbeterde totaljobs.nl!

Het moge duidelijk dat ik vooral voor het laatste ga…

De e-mail
Die ziet er zo uit:

E-mail Totaljobs

Als ik op de fraaie oranje button klik kom ik op een andere site terecht, zoals uit de URL blijkt:

URL

En hoewel onderaan er in het Nederlands een link naar een Privacy Beleid wordt geboden, is de tekst helaas… in het Engels. Die privacy policy is ook niet langer van Totaljobs, maar van eDigitalResearch…

Wat weet Totaljobs er weer een rommeltje van de te maken…

Maar goed, ik heb de hele vragenlijst ingevuld en verzonden. En sinds dat moment kijk ik dagelijks op Totaljobs of ik al verbeteringen kan zien. Helaas, niets van dit al…

En sinds vandaag begrijp ik waarom er nog niets is gebeurt. Want ik kreeg net de volgende e-mail van Totaljobs:

image Wat is dat nou? Heeeft eDigitalResearch mijn ingevulde vragenlijst soms weggegooid? Heb ik al die moeite voor niets gedaan?? En denkt Totaljobs nu werkelijk dat ik nog een keer die vragenlijst in ga vullen?

Het spijt me voor alle werkzoekers als Totaljobs voorlopig niet beter wordt. Aan mij heeft het in ieder geval niet gelegen… En naar die iPod Nano kan ik dus blijkbaar ook fluiten.

Geef een reactie