JobFeed heeft een nieuwe jas. En een nieuw geluid(je)

Wekelijks maak ik gebruik van JobFeed om mij inzicht te geven in de ontwikkelingen rondom online vacatures. En vandaag kwam ik op een behoorlijk veranderde homepage:

JobFeed | Homepage

Eindelijk! JobFeed is onderdeel van Textkernel. En Textkernel is een club vol technisch vaardige mensen die zeldzaam weinig verstand (willen) hebben van marketing. Waardoor de oude homepage niet veel meer was dan een inlogpagina.

Maar nu staan er zomaar wervende teksten! En er is zelfs een demo mogelijkheid. Ik viel bijna van mijn stoel. En wat te denken van de mogelijkheid om de site eens uit te proberen? Ronduit schokkend!

Dankzij de (tot voor kort) belabberde marketing is JobFeed nog altijd een redelijk goed bewaard geheim. En dat is doodzonde. Want nu moeten we het doen met slappe aftreksels de Monster Employment Index of het kwartaalsprookje van Nielsen.

Het blijft verbijsterend dat kranten over dit soort onderzoeken berichten in plaats van op basis van JobFeed daadwerkelijk relevante informatie te verstrekken. Maar misschien is dat nog altijd teveel werk. Een persbericht is zoveel makkelijker…

Afijn, JobFeed lijkt eindelijk aan de weg te willen gaan timmeren. En dat is een goede zaak.

Geef een reactie

6 Comments