Randstad kwam donderdagochtend voorbeurs met haar resultaat over het derde kwartaal van 2015. Het persbericht heeft als titel Solid priftable growth. En daar lijkt gezien de resultaten geen woord Spaans bij te zitten. Jacques van den Broek (CEO Randstad) zegt hier zelf het volgende over:
We have seen stable growth in most regions, while the focus on perm and HR services continued to pay off. The recent RiseSmart acquisition complements our offering, as technology is playing a more prominent role in the future of our company.
RiseSmart is een outplacement bureau dat Randstad eind september heeft overgenomen. En blijkbaar is Van den Broek er zo blij mee dat het apart vermeld moest worden.


Linkedin heeft donderdag nabeurs de financiële resultaten van het derde wartaal van 2015 gepubliceerd en het is weer eens een bijzonder goed resultaat geworden. Ver boven de eigen guidance kwam er maar liefst een bedrag uit van $780 miljoen.
Twee dagen geleden werd bekend dat TalentSoft (waar het Nederlandse ATS-pakket PeopleXS in is opgegaan)
Via Betalist kwam de annoncering van Privy voorbij, die daar als volgt werd omschreven: