Gisteren publiceerde Monster de cijfers over maart voor Nederland middels haar Monster Employment Index (MEI). En die cijfers liegen er niet om:
- een daling van 8% ten opzichte van februari 2009
- een daling van 46% ten opzichte van maart 2008
Nou, dat zijn wel hele nare cijfers die de MEI daar even laat zien. Maar kloppen ze ook? Ik heb twijfels, zeer grote twijfels.
