Volgens een onderzoek van Stepstone en The Network is het antwoord op bovenstaande vraag volgens 44% van de Nederlandse ondervraagden: Ja!
En daarmee is Nederland de witte raaf in dit onderzoek met als vraag: Denk je dat de huidige recessie de onderlinge strijd tussen collega’s zal versterken?

