Vandaag kreeg ik weer eens een e-mail nieuwsbrief van Nationale Vacaturebank. Met deze als één van de onderwerpen: Meer dan een decennium de grootste banensite.
Nou weet ik niet of deze claim terecht is en daar gaat het mij ook niet om. Wel gaat het mij om de melding dat : het rendement blijft stijgen. Want wat bedoelt Nationale Vacaturebank hier nou precies mee?

Detacheerder DPA gaat opnieuw aandelen emitteren. Met de EUR 9 miljoen die DPA daarmee hoopt op te halen, lost het bedrijf een achtergestelde lening af, koopt het een minderheidsbelang in dochter DPA Supply Chain People en versterkt het zijn werkkapitaal net op tijd om de vakantiegelden te kunnen overmaken. Althans, dat staat allemaal op de agenda voor de eerder