Met een schuin oog kijken naar innovaties bij retailers is nooit verkeerd voor uitzenders en werving en selectie bureaus. En ook met deze ‘nieuwigheid’ is dat het geval.
Want Dutch Cowboys heeft een item over de interactieve winkelruit. Oftewel een ruit waarmee je bestellingen kan plaatsen. Ook als de winkel dicht is. Come again?
Dat is handig! Je openingstijden verlengen tot 7 * 24? Waar dan ook? Dat maakt het leven ineens een stuk zonniger!
Hoe het werkt? Dit zegt de leverancier (XAM) er over:
Op een folie die aan de binnenzijde van het glas is geplakt, wordt een projectie getoond. Dit kan een statische zijn, maar ook een interactieve. Bij die laatste mogelijkheid kan de voorbijganger, door er letterlijk zijn hand op te leggen, zoeken tot hij wat van zijn gading heeft gevonden. De beelden tonen hem waar hij is.
Verdomde handig. Weer een kanaal erbij waarlangs met werkzoekers kan worden gecommuniceerd!
Bas van de Haterd
says:heel mooi middel