Het is misschien niet zo slim om midden in de vakantie een oproep te doen, maar ik doe het toch. Er zijn toch nog altijd meer dan voldoende mensen die niet ergens op een zonnig strand bruin liggen te bakken.
En mijn oproep is simpel: Meld ons een bedrijf dat in jouw optiek een bijdrage levert aan online recruitment.
Gewoon reageren op deze posting mag natuurlijk ook!
Die bijdrage kan zijn met een handige applicatie, een slimme nieuwe dienst, een perfecte online service, etc. Het maakt eigenlijk niet uit. Zolang het maar iets waarvan je in eerste instantie dacht: dat is handig!
De reden hiervoor is ook heel simpel: De RecruitmentMatters bedrijvenindex. Die nu nog helemaal leeg is.
Deze index is bedoeld om aandacht te besteden aan innovatieve bedrijven in Nederland (en daarbuiten). Om zo recruiters te informeren over de, vaak kleine, partijen die potentieel waardevolle producten of diensten in hun etalage hebben staan.
En je kan natuurlijk ook meerdere bedrijven melden, of je eigen bedrijf!
Waar wacht je nog op? Meld ons die bedrijven!
Alvast bedankt natuurlijk. En we zullen op RecruitmentMatters melding maken van de bedrijven die we dankzij jullie zullen gaan beschrijven. Op de bedrijvenindex.
Marc Drees
says:@Kaan:
Gewoon aanmelden is voldoende hoor! Schaamteloze zelfpromotie is natuurlijk niet toegestaan. En de bedrijvenindex gaat uitsluitend objectief in op de bedrijven, waarbij de bedrijven ook nog eens een uitgebreide vragenlijst gaan ontvangen.
Kaan
says:Vergeet ik het erbij te vermelden: http://www.recruitmenttoolbox.nl
Gericht, snel en kostenefficiënt
Wat heb je als corporate recruiter, recruitmentburo of uitzendburo nodig om je vak goed uit te oefenen? Dat is de vraag die de Recruitment Toolbox beantwoordt.
Op gebied van recruitmentburo’s, jobboards, (online) media kanalen, social networks en zelfs je intranet of referrals. Soms zie je door de bomen het bos niet meer in producten en diensten voor recruiters. Daar schept dit nieuwe initiatief duidelijkheid in.
Kaan
says:We hebben het hierover gehad. Mijn mening is minder relevant in deze, dus graag jouw mening.
Kaan