Vandaag een (korte) vijfde aflevering van de serie customer support bij online recruitment sites. En vandaag ga ik op bezoek bij JobTrack.
En ik wil graag weten of, en zo ja hoe, ik mijn nog aan te maken profiel kan afschermen voor intermediairs. Want in deze krappe arbeidsmarkt wordt ik anders gek van alle contactpogingen!
Hier is de link naar de scope van dit onderzoek.
Hoe leg ik contact?
Allereerst ga ik op zoek naar informatie hoe JobTrack mij te woord zou kunnen staan. En op de navigatiebalk staat het duidelijk: Help.
Als ik daar met mijn muis overheen beweeg komen twee opties tevoorschijn. Dus maar op Veelgestelde vragen geklikt.
Er zijn slechts 4 veelgestelde vragen; maar aan de linkerkant staan een aantal opties:
En daar staat: Ik wil contact. Dus daar maar op geklikt
Nou een hele hoop tekst die allemaal naar hetzelfde e-mail adres verwijst. En mijn optie zit er niet eens bij. Want ik heb geen klacht, idee of suggestie. Ik heb een vraag! Wel is duidelijk dat ik binnen twee werkdagen een antwoord zou mogen verwachten.
Het antwoord
Tja, het antwoord… Dat is nooit gekomen. Althans, ik heb de vraag maandag verstuurd, en het heeft wel lang genoeg geduurd.
Conclusie
Daar kan ik kort over zijn. Het is helemaal niets met Jobtrack. Want ik krijg geen antwoord. En daar gaat het toch om bij customer support. Maar misschien komt het wel omdat JobTrack mij niet de mogelijkheid biedt om een vraag te stellen…