De kracht van reclame zit ‘m in de herhaling. Zo is het. Maar niet met een interval van een jaar toch? Tijdens deze kerstperiode herkauw ik ongewild de Kerststol van verleden jaar. Het kan aan mij liggen, maar lijkt het niet dat de TV Kerstcommercials van verleden jaar gewoon weer vertoond worden?
Zoals die van Albert Heijn? Voor de tweede keer zie ik in de decembermaand het personeel in gospelkoor producten aanbieden, aangevoerd door de winkelmanager. Overigens ben ik die winkelmanager na 2 jaar ook wel zat aan het worden, maar dit ter zijde.
Maar ook BCC trekt de Kerstcommercial van verleden jaar uit de kast. Geeft te denken toch? Zou het te maken hebben met de economische crisis? Zou men dit jaar gewoon eens even overslaan om nieuwe kosten te vermijden? Het lijkt erop. Ik kan me niet herinneren dat Kerstcommercials een jaar later doodleuk werden herhaald.
Wellicht hebben lezers en bezoekers van Recruitmentmatters meer commercials op herhaling gezien? Laat het weten!
martijn
says:Ik vind het maar niks om elk jaar dezelfde ‘hap’ voorgeschoteld te krijgen.
@Mariam, is dat exact dezelfde coca-cola reclame dan? Dan past ie prima in de opsomming.
Marc Drees
says:@Miriam:
Maar dat heet traditie!
Dus als AH nog een paar jaar doorgaat kan het ook zomaar een gouwe ouwe worden.
Miriam Glazenburg
says:De coca-cola reclame komt ook bijna jaarlijks terug. Wie kent hem niet: Opa met kleinzoon op schoot, komt de coca-cola trein langsrijden.
Zal ongetwijfeld nog eens terugkomen