Als ik andere sites onder het vergrootglas leg moet ik dat natuurlijk zelf ook doen. En daarom ook deze keer weer de resultaten van RecruitmentMatters over de afgelopen maand.
Wederom geen perfecte maand met een uptimepercentage van 99,94% en een downtime van 25 minuten. Dat wordt in ieder geval een heilig streven voor de nieuwe versie van RecruitmentMatters; 100% uptime!
En dan ook een wat snellere response, hoewel er natuurlijk een massa afbeeldingen op de homepage staan. Dat helpt in het algemeen niet mee. Maar toch; gemiddeld 1,6 seconden is niet echt om van te juichen:
De bezoekcijfers stijgen ondertussen rustig door; en zo zien de vier weken van februari er volgens Google Analytics uit:
Het vetrouwde beeld; behalve dat het aantal bezoekers in de weekeinden nu structureel boven de 300 lijken te blijven. Er was een tijd dat ik helemaal opgetogen was met zo’n aantal op een doordeweekse dag…
De 10 bronnen die het meeste bezoek naar RecruitmentMatters brachten zijn de volgende:
Referrals vormen nog maar 21% van het totale verkeer, zoekmachines (ehh… Google) 55%. En dat geeft dus 24% direct verkeer. Opvallend is daarbij dat RecruitmentLab zich al in de top 10 heeft genesteld.
En waar zitten de lezers van RecruitmentMatters zoal in Nederland? Nou hier:
In het hoge Noorden doet Groningen haar uiterste best, maar Amsterdam gaat er toch duidelijk met de hoogste bezoekersaantallen vandoor. De Randstad is ook wat RecruitmentMatters betreft een dichtbevolkt gebied.
Willem
says:Het stipje van Texel staat bij Den Helder 🙁
Floor Drees
says:@Robert
Zie het zo: je bent avantgarde!
@Marc
Leuk om te zien!
robert
says:.. en ik woon ergens waar geen stipje staat…..