Na het glazen plafond verhaal in de Volkskrant kwam Manpower ineens met een glazen voordeur persbericht. En omdat ik daarvoor naar de homepage van Manpower moest viel het me weer eens op hoe godsgruwelijk lelijk die homepage van deze uitzender is:
Echt te lelijk voor woorden; een volstrekt bij elkaar geraapt rommeltje. Elke keer doet het weer pijn aan mijn ogen. Kan iemand hier iets aan doen? Alsjeblieft?
Marc Drees
says:@Haiko:
We houden de Manpower site met een scherp oog in de gaten! En mocht je willen weten hoe scherp, check dan ook nog even de evaluatie van de Randstad site. Zo kan je meteen een aantal voor de hand liggende tekortkomingen voorkomen. En anders kan je ze natuurlijk altijd hier teruglezen…
Raoul van Heese
says:@Haiko
Dan gaat deze bokaal volgende jaar zeker naar een ander ;-). Er zijn er een paar meer die hun best doen voor een topnotering.
Ik duik gelijk in MPs white paper, ben nieuwsgierig geworden.
Haiko van der Pol
says:Beste Marc,
Ik denk dat ik degene ben die hieraan wat zou kunnen doen en dat gaat dan ook binnenkort gebeuren. Eerlijk gezegd zijn we het van harte met je eens. We zijn dan ook al even bezig met de voorbereidingen van een nieuwe site. We hebben nog een week of 6 nodig, maar dan hopen we jou en al onze andere bezoekers te verrassen met een frisse, maar ook pragmatsche nieuwe ‘look’. Geef dan graag weer je reactie. In de tussentijd hoop ik dat de inhoud van de site, met bijvoorbeeld ons nieuwe witboek ‘het onbenutte thuistalent’ je tot grotere tevredenheid stemt. O ja, ik ben bij Manpower Directeur Marketing en Communicatie..
martijn betgem
says:Ja. Dat is lelijk.