Gisteren dankzij een berichtje van techno-tweeter Michel Rijnders Trakkboard geinstalleerd (een Adobe Air applicatie, net als TweetDeck). En voor iedereen die Google Analytics gebruikt is dit een absolute aanrader. Een volledig configureerbaar dashboard; naar eigen inzicht te vullen met allerlei widgets.
Hieronder het dashboard voor RecruitmentMatters, zo’n 5 minuten na installatie:
Michel
says:TrakkBoard heeft enkele maanden geleden de tool compleet vernieuwd en als SAAS (Sofware As A Service) op de markt gebracht. Het is nu een volwaardig online management dashboard met zaken als gebruikersbeheer, PDF rapportages via email, eigen logo en kleuren en al meer dan 10 standaard API’s (Google Analytics, Omniture, Magento, Daisycon, Zanox, OpenX, Adwords, etc). Meer API’s gericht op Nederland (en een vertaling van de tool) staan in de planning.
Er is geen gratis versie van de tool meer beschikbaar, maar het is wel mogelijk om via https://www.marconcepts.nl/trakkboard/ te registreren voor een 60 dagen trial.
@A.T. Een oude reactie, maar voor iedereen nuttig om te weten: zelf erg fan van Hootsuite (Facebook en Twitter managen) en Google Alerts (mails/RSS updates over nieuwe mentions op internet). Maar ik raad iedereen aan om het artikel van Erik van Roekel (internet-held) te lezen op Marketingfacts: https://www.marketingfacts.nl/berichten/20100324_social_media_marketing_monitoring_tools/.
A.T.
says:Te gekke TOOL! Thnx! Dit zijn nu zaken die het werken efficiënter maken. Ga zo door.. P.S. kun je in je volgende artikel ook tools adviseren op het gebied van Social Media?