In juli van dit jaar plaatste ik een Flattr button op RecruitmentMatters. En sinds gisteren is die button weer verdwenen; wegens volledig gebrek aan succes. Maar daar is wel iets voor in de plaats gekomen: de LinkedIn Share button. En die button staat onderaan elk artikel:
Vanaf nu kan je RecruitmentMatters dus niet langer rijk maken (via de sympathieke social micropayment service Flattr) maar wel wereldberoemd (via de LinkedIn Share button). Dat aantrekkelijke visioen van artikelen plaatsen vanuit mijn hangmat via de iPad moet ik voorlopig maar weer vergeten…
Chris Stapper
says:Het moeilijke aan een flattr is dat het wijdverbeid moet zijn om te werken..
Waarom sluiten de buttons elkaar uit? Omdat je een artikel niet te druk wilt maken?
Hoe dan ook, een wereldberoemd RM is óók een mooi streven.
Jordy van Gent
says:Misschien een stomme vraag, maar gebruik jij topsy.com en niet gewoon de share button van twitter zelf?
Marc Drees
says:Er worden met grote regelmaat stomme vragen gesteld, maar dit is er niet een van. Eerlijk gezegd kan ik je niet eens een zinnig antwoord gegeven. Maar volgens mij was er op het moment dat ik de Topsy button plaatste nog geen share button van Twitter. Zeker weten doe ik dat echter niet; voor hetzelfde geld zit ik nu uit mijn nek te lullen.