RecruitmentMatters iPhone app is er bijna…

RecruitmentMatters iPhone app | SplashDe iPhone app van RecruitmentMatters is al eeuwen geleden aangekondigd, maar in tegengstelling tot wat menigeen mogelijk dacht is het nog altijd niet overleden. Integendeel, achter de schermen is hier met tussenpozen hard aan gewerkt. En het lijkt er zomaar op dat binnen afzienbare tijd een app in de Apple ITunes schappen te vinden zal zijn. Gratis natuurlijk! Ik ben Rupert Murdoch niet…

Er zijn nog een paar kleine dingetjes die door Onstuimig moeten worden aangepast, en dan is het zover. Dan ziet de iPhone app van RecruitmentMatters het daglicht. Vervolgens gaat er hard doorgewerkt worden aan de iPad app. Die daarna zo snel mogelijk gelanceerd moet worden. In tegenstelling tot LinkedIn is RecruitmentMatters zich namelijk wel bewust dat veel gebruikers al met een iPad op de bank zitten. En niets lievers willen dan hun favoriete weblog optimaal kunnen bewonderen via Apple’s laatste succesnummer.

Geef een reactie

5 Comments
  • gijs bos
    says:

    Allereerst: goed nieuws dat die iPhone app er komt. Kan ik eindelijk weer wat vaker reageren.
    Ik ben het met Michel eens: er zijn veel meer Android gebruikers dan iPadders, als je je op de lezer focussed, dan zouden die Android gebruikers voor moeten gaan.

  • Michel Rijnders
    says:

    De reacties zijn helaas ook verloren gegaan, maar toch nog maar even de Android discussie aanzwengelen 🙂 Waarom geen Android App? De reactie naar LinkedIn over de iPad app krijgt zo wel een erg hoog Apple Fanboy gehalte. LinkedIn begrijpt zelfs dat er veel gebruikers Android gebruiken en Android daarmee nog veel belangrijker is dan de iPad specifiek.

    • Marc Drees
      says:

      Ja, ik heb net begrepen van de hosting provider dat alle data van de afgelopen 10 (!) dagen verloren is gegaan. Best knap dat je voor een dergelijke ‘service’ geld moet betalen…
       
      Maar ‘on topic’. Ik heb ervoor gekozen om een iPhone en een iPad app te laten ontwikkelen om te leren hoe met deze formaten en interactie modellen om te gaan. Zoals je weet is RecruitmentMatters een weblog en voert de site geen millimeter aan reclame (behalve fanboy artikelen…). Met andere woorden, dit kost geld wat niet (met de app) wordt terugverdiend. Daarmee blijft het wat mij betreft ook bij de apps voor iPhone en iPad, tenzij er andere Sinterklazen opstaan en RecruitmentMatters funden voor het ontwikkelen van Android versies. Dan ben ik de eerste die ermee wegloopt.
       
      Dus…