Jawel, de creatieve Zeeuw (is dit geen contradictio in terminis?) met ADHD komt het bijzonder selecte gezelschap bloggers op RecruitmentMatters versterken. Hoera! Voor wie Corné nog niet kent; hij gaat door het professionele leven als Creative Director Online Media bij reclamebureau Maximum. En voor wie Maximum nog niet kent: shame on you.
Overigens gaat hetzelfde natuurlijk op indien je Corné nog niet kent. Want toute recruitment Nederland schijnt elke vrijdagmiddag weer in spanning af te wachten met welke techo-ronker hij de week uit gaat luiden. Inderdaad, ik heb het over de ondertussen fameuze hastag #TDFT. Waar ik overigens maar één keer naar heb geluisterd om vervolgens bij de KNO-arts het dringende advies te ontvangen dit nooit meer te doen. Als ik tenminste mijn gehoor niet vroegtijdig wil verliezen.
Maar ik dwaal af…
Corné gaat dus met enige onregelmaat bloggen op RecruitmentMatters. Waarmee voor mij een stille wens in vervulling gaat en een reeds lang bestaande lacune wordt opgevuld. Tenslotte is arbeidscommunicatie een belangrijk onderdeel van (online) recruitment. Maar tot op heden een zwaar onderbelicht onderwerp op dit weblog; afgezien van enig gereutel over employer branding.
De komst van Corné gaat hier hopelijk verandering in brengen. Hopelijk; want net als elke andere blogger op dit weblog staat het hem volledig vrij te schrijven over wat hem maar voor de pen komt. Zolang het voor de online recruitment community potentieel interessant is en het geen onbeschaamde zelfpromotie wordt. Vooral dat laatste kan voor een hard-core reclameman wel eens heel moeilijk worden…
Daarnaast snapt Corné online. Het stroomt in zijn hyperactieve aderen. Wat in de wereld van reclamebureaus een unicum is. De bulk van de reclamerakkers houdt van print en heeft noodgedwongen digital hieraan toegevoegd. Maar het was geen vrijwillig huwelijk en daarvan zijn de pijnlijkw resultaten dagelijks zichtbaar. Waarmee Corné in dit wereldje dus een witte raaf (met zwarte kuif) is. En de nodige kennis en ervaring over de lezers van RecruitmentMatters uit kan storten.
Afijn, voldoende onbeschaamde anderpromotie. Ik zou zeggen, oordeel zelf; want vanaf vandaag of morgen zijn de bijdragen van Corné op RecruitmentMatters te lezen. In een door hem zelf gekozen frequentie. Dus niet zeuren als hij te weinig pareltjes uitstrooit.
O ja, nog een warm welkom voor Corné natuurlijk. Ik zit er klaar voor!
Corné Wielemaker
says:Dank je wel Chris. Ik ga mijn best doen.
Chris Stapper
says:Welkom, Corné! Ik ben benieuwd naar je artikelen.:)
Dirk Goossens
says:Loopt?
Corné Wielemaker
says:Leuk om wat eerste reacties hier te lezen. @sandor, ken ik jou ergens van?
@dirk, ja dat zal wel, maar ik heb op dit gebied geen targets, dus we zullen zien hoe het loopt. 😉
Dirk Goossens
says:Welkom, Corné, op dit vluchtige medium. Eén waarschuwing is wel op zijn plaats: views op dit medium zijn makkelijker te krijgen dan te behouden.
Bernhard
says:Marc,
Had je de controle op spelling uit of ben je gewoon te snel voor je toetsenbord?
– pijnlijkw resultaten
– Corné is geheel uit vrije wil het niet ingezwommen
😉
sandor
says:@marc: wat is de online equivalent van spiegeltjes en kraaltjes?
Marc Drees
says:Grenzeloze faam natuurlijk! Tsss… dat ik dat moet uitleggen…
sandor
says:@marc: mooie vangst!!!
Marc Drees
says:Corné is geheel uit vrije wil het niet ingezwommen. Na overigens enige lichte stimulans en de nodige spiegeltjes en kraaltjes.
Corné Wielemaker
says:@Marc, ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar volgens mij heb je mijn LinkedIn recommendation per ongeluk geblogt op Recruitment Matters.
Marc Drees
says:Wat kan ik zeggen, ik ben eigenlijk heel erg lui…