Het is bijna niet te geloven, maar het lijkt er op dat Monsterboard heeft geluisterd! Getuige deze homepage:
Nee, het gaat niet om dat enorme pimpen van BeKnown. Dat gebeurt overigens op de hele site en als dit over de hele wereld gebeurt dan is het aantal dagelijkse aanmeldingen werkelijk dramatisch slecht te noemen voor dit ‘professional network’ op Facebook. Maar dit volledig terzijde.
Nee, het gaat me om het ontbreken van die krankzinnige werkgeversbalk aan de bovenzijde van het scherm. Waarmee 99,9% van de Monsterboard bezoekers werden gepest. Monsterboard heeft blijkbaar besloten haar belangrijkste doelgroep niet langer nodeloos te irriteren met die balk. Hoe is het mogelijk? Eindelijk een actie waarmee de site toont enige compassie met de werkzoeker te hebben.
Applaus!
Pieter van Diggele
says:Nee uiteraard niet! Wij hebben gelukkig geen last van grote investeerders die zoveel druk leggen op het slagen van een nieuw concept dat we ons genoodzaakt zien zulke extreme (en stomme) keuzes te maken. 🙂
Vincent / Jobselectie.nl
says:@Pieter Ik vind het sowieso geen slimme strategische set om het boven hun zoekbutton te zetten. Als je bij de Mediamarkt in de winkel bent om producten te bekijken wordt je toch ook niet verwezen naar hun online shop om het daar weer opnieuw te bekijken?
Waarom bezoekers weer verwijzen als je ze bijna op de plek hebt waar je ze wilt hebben? Of zie ik het helemaal verkeerd? Of zou je op de homepage van Zoekbijbaan dat wel doen? Geloof er niets van 😉
Groeten Vincent,
Pieter van Diggele
says:Het stomste is nog wel dat het BeKnown logo bovenaan niet eens klikbaar is!!!