Dit is wat TMG bij de presentatie van de halfjaarcijfers beweerde:
In de strategieplannen van TMG spelen bij online de vaardigheden, technische kennis en verworvenheden van Hyves-medewerkers een belangrijke rol bij de verdere ontwikkeling van de online-positie van TMG.
En dit is wat net op Marketingfacts is geplaatst:
Dus die vaardigheden, technische kennis en verworvenheden van Hyves-medewerkers worden niet voor de online-positie van Telegraaf ingezet? Het belangrijkste label van heel TMG?? Cool…
André Scholten
says:Naast de kennis van Hyves wordt er zelfs externe kennis ingehuurd en het bestaande interne team uitgebreid. Wat is je punt nu?
Fred v.d. Panne
says:Beste Marc,
Als fervent lezer van je blog mis ik de laatste tijd wat diepgang in je posts. Is het niet een idee om eens wat meer met de mensen “in het veld” te praten zodat je weet waar je het over hebt? Je hebt inmiddels wel bewezen uit de voeten te kunnen met de mogelijkheden die Excel grafieken bieden.
Dus, trek de stoute schoenen eens aan en kom vanachter dat bureau vandaan. Van een afstandje schreeuwen kunnen we allemaal wel. En zeg nou zelf, zo heel druk zal je het toch niet hebben?
Tim
says:Ik denk dat de specialismes SEO en Conversie simpelweg niet (in grote getalen) aanwezig zijn bij het voormalig Hyves team. Zij bouw(d)en immers een sociaal netwerk, niet een webwinkel
Bert van de B.
says:Goed verhaal, lekker kort.