Vrijdag meldde TMG dat het bedrijf vanaf 1 oktober een nieuwe organisatiestructuur hanteert, met een vijftal business units (Print, Online, Radio, Nieuws en Commercie). Die nieuwe organisatiestructuur moet bijdragen aan het realiseren van groei en duidelijke accountability. Met die nieuwe organisatiestructuur komt er ook een nieuwe managementstructuur. Want er komt een Executive Committee, waarin de RvB (CEO Herman van Campenhout en CFO Fred Arp) en de directeuren van de 5 business units (Print: Rob Eijkelenkamp, Online: Marc de Vries, Radio: Philip Alberdingk Thijm, Nieuws: Frank Volmer en Commercie: Sjors Kroon) plaatsnemen.
Volgens Van Campenhout is dit een belangrijke stap vooruit bij de implementatie van de strategie en de transformatie van onze onderneming in een leidend crossmediaal bedrijf. Het is zeker te hopen voor Van Campenhout die zich geen tegenvallers meer kan permitteren na de overduidelijke onenigheid in de TMG-top over de strategie en de magere resultaten over het 2e kwartaal.
Harald
says:De CEO van het volledig mislukte Hyves doorschuiven is weer zo’n sterk Telegraaf besluit waar aandeelhouders van op de banken zullen springen