Nee, het is niet zomaar een prijs voor de beste arbeidsmarktcommunicatie campagne, zoals de magneten en welke er nog meer zijn. De Spin Awards zijn voor campagnes in zijn algemeenheid en daar wint niet vaak een arbeidsmarkt campagne. Maar nu wel, en daar mogen de makers dan trots op zijn. Want de AIVD campagne heeft een zilveren spin gewonnen.
Op Frank-Ly schrijft één van de partijen achter de campagne, Rhinofly, hier al meer over. Ik vond persoonlijk de campagne ook zeer sterk. Volledig doelgroep gericht op de echte IT’ers, op een goede manier aanspreken en vooral ook met kennis van zaken. Want de systeembeheerders werden heel anders aangesproken dan de developers, enz. Rhinofly en Euro RSCG: Klasse!
De norm is nu gezet voor arbeidsmarktcommunicatie, ik ben benieuwd of we volgend jaar weer een actie hebben die zo goed is!
Ronald
says:Duh? Brak? Ik was keurig netjes op tijd vertrokken, met de auto nog wel, dus ook niet beschonken. Ik denk dat je mijn geconcentreerde gezicht met geinteresseerde blik verwarde met brakheid 🙂
paul
says:Mooie case,
Jammer dat er geen resultaten zijn maar is de doelstelling behaalt? en tegen welke kosten?
Oftewel wat was de prijs per kandidaat?
Bas Westland
says:@Bas: Ik was vrijdag bij Rhinofly en met name Ronald van S. was behoorlijk brak van het feessie 😉
Frank Meeuwsen
says:Hey Bas, dank voor de complimenten. We waren zelf niet in de minste plaats verbaasd over de zilveren Spin. Juist omdat het ook om arbeidsmarktcommunicatie gaat. Het juryrapport spreekt boekdelen voor ons en onze opdrachtgever en dat is natuurlijk een mooie opsteker.