Monsterboard stuurde gisteren een marketing mail rond om haar carrière tools aan te prijzen. Met als openingszin: Hoe scoor jij in de arbeidsmarkt ten opzichte van je vakgenoten?
Tot zover niets bijzonders. Maar er is meer, want zoals je kan zien is er zelfs de mogelijkheid om me met mijn soortgenoten te vergelijken!
Wat zou Monsterboard hier nou weer mee bedoelen. Of heeft de marketing afdeling soms zitten te slapen? Gelukkig heeft Monsterboard ook een heel aardig aanbod in marketing banen…
Marc Drees
says:@Elles:
Vakgenoten klinkt prima!
Elles Paijens
says:Slapen is in deze ook niet echt een goede vergelijking Marc, maar het woord soortgelijken is inderdaad een niet erg gelukkig gekozen term.
Bij deze houden we het in de toekomst op de term vakgenoten.
Groet Elles Paijens, PR & Communicatie Monsterboard
Thomas Waldman
says:De naam is inderdaad wat makkelijk uit het engels vertaald zo te zien 🙂
Er zijn meer partijen in de markt (o.a. IKKI geloof ik) die bezig zijn met dit soort vergelijkingstools. Ik ben heel benieuwd, het kan erg handig zijn voor met name de startersgroep. Vraag me alleen af of ze voldoende data hebben om een eerlijke vergelijk te maken waar men iets mee kan.
Los daarvan, props voor Monster dat ze het als eerst in de NL markt zetten.
Nina Brugman
says:😀
Chris Stapper
says:Soortgenoten? Dat moet de evolutiebioloog in jou aanspreken, Marc. Ik dacht even dat ze misschien lotgenoten bedoelden, maar dat zou misschien nog wel erger zijn. Misschien bedoelen ze vakgenoten?