In mijn dagen als systeemontwerper werd mij altijd geleerd dat een onvoorspelbare response veel erger was dan een consistent trage response. Nou weet ik niet of dat een excuus was voor slecht presterende applicaties; maar de redenatie snijdt natuurlijk wel hout.
Het is het onvoorspelbare waar we een hekel hebben; net zoiets als achter een auto te moeten zitten die af en toe doorrijdt om vervolgens met tussenpozen in een slakkengangetje te rijden.

