Ordina presteert het weer

Na de eerdere rampzalige campagne ‘de maan draait door’, welke op HRlog al werd gevilt, is het Ordina weer gelukt om een campagne te lanceren waar je toch je twijfels bij mag hebben. En ondanks dat ik bekend sta als iemand die altijd wel ergens iets over te zeggen heeft, heeft Polle het allemaal al gezegd in deze.


Lieve mensen van Ordina. Er zijn niet heel veel jonge mensen in Nederland die voldaan aan jullie criteria. De mensen DIE voldoen aan jullie criteria zijn best gewild. In het algemeen geldt dat bedrijven harder hun best moeten doen en zich beter moeten verdiepen om goede mensen te werven en dat geldt zeker voor de jonge online talenten, jullie toekomstige 2.0 consultants. 

En uiteraard dank ik Polle dat hij ook mij noemt als één van de partijen die ze verder kan helpen. Hij zelf kan dat zonder twijfel ook.

Geef een reactie

4 Comments
  • Mike Bovendeaard
    says:

    Iemand al resultaten wat deze ídols’ronde op 20 februari heeft gebrecht? In mijn optiek slaat Ordina de plank volledig mis door hun eigen ‘must haves’centraal te stellen ipv de talents van morgen( niet de werkzoekende)! Laat zien waarom juist Ordina zich onderscheidt, wat haar USP is en vooral vernieuwend…. Stel geen eisen maar minimum requirements, de rest komt laten, want wat niet vandaag is kan morgen anders zijn, dus dat geldt ook voor Ordina ( hiermee wijs ik op het feit dat de kandidaat van vandaag de klant van morgen kan zijn )…

  • Hans Dekker
    says:

    Het probleem dat clubs als Ordina hebben is dat ze marketeers van de oude stempel dwingen nieuwe tools te gebruiken. Het resultaat is dan meestal lachwekkend. ‘

    En offline of niet deze fiasco’s blijven tot in lengte van jaren in blogs, googles etc staan.

    Als ze nou iets als : “Van marketing hebben we geen verstand, maar IT is onze passie” zouden roepen is hun positieve attentie waarde als een stuk hoger. Vooral omdat ze dan de waarheid spreken…

    Nou ja bij Ordina hoef ik dus niet meer aan te kloppen 🙂