Op Branddating ben je de merken die bij je passen. Maar ook de merken die absoluut niet bij je passen zeggen veel over wie jij bent. In 2000 heeft de datingsite al een proefjaar gedraaid. De huidige site is dus een relaunch van dit oudere model.
Ik, IKEA, Hema, Sony, zoek jou…
Het werkt als volgt: je vult de merken in die jou wel/niet aanspreken, vevolgens je gegevens en dan is het wachten op de man die jouw IKEA-American Apparel-Hema-Hunkemöller-Sony-hart in vervoering kan brengen. Branddating.nl matched voor jou, je hoeft dus niet op zoek. Leuk tijdverdrijf is kijken hoe het met ‘jouw’ merken staat.
De krant helpt je aan de man
Hunkemöller heeft één vrouw en, hoe verassend, vier mannen, die zich profileren met de lingerieketen. De nrc.next staat er ook tussen. Nu raak ik een beetje in de war. Zij hebben toch al nextlover.nl? Hier ‘poppen’ er maar twaalf mannen op. Bij nextlover toch zeker 27000.
Ook uiterst vermakelijk is het toevoegen van steeds meer merken aan je profiel, om de zoektocht te verscherpen uiteraard. Er lijkt werkelijk geen merk onbenoemd, van de Partij voor de Vrijheid tot Sheba. Zit je favoriete boenwas er desondanks niet tussen? Registreer ‘em dan gewoon zelf!
Hype(s)
Hyves heeft ook iets met merken. In je profiel kun je die merken aanvinken die het beste bij je passen. Maar wat zegt die keuze eigenlijk? Ik zou graag Chloé invullen maar hoe realistisch is dat als ik voor een paar laarzen van hen minstens 3 maanden op brood met pindakaas moet leven?
Dolce zoekt Kabbala
Mocht je wat meer diepgang zoeken dan het krokodilletje op je polo is er nog een andere datingsite: netsamen.nl. Vooral geschikt voor liefhebbers van die andere hype, spiritualiteit.
Floor Drees
says:@Roel
je geeft al antwoord op je eigen vraag, je kunt er inderdaad 25 invullen en volgens mij heb ik er in mijn stukje maar 5 ‘opgenoteerd’.
roel
says:@floor
Als je van muziek houdt waarom vul je dan IKEA in???
En niet bijvoorbeeld…lowlands, mojo, paradiso of noord sea jazz, etc
Je kan bij BrandDating 25 merken kiezen. Merken die je geweldig vindt en vreselijk.
Floor Drees
says:@Roel
Dat zeg ik dan ook niet. Maar ik denk dat ik met mijn IKEA, Hema, American Apparel en Sony mijn hele klas typeer. En ik kan je verzekeren dat daar niets van mijn gading bij zit (geloof me, ik heb het geprobeerd). Ik zoek namelijk een man die, net als ik, van muziek houdt en niet zozeer van uitgaan en tanken, maar wel veel concerten afloopt. Iemand die rustig is maar wel raak uit de hoek kan komen. Dus tenzij daar een merk voor is…
Bovendien, wil je een completer profiel krijgen zul je meer merken moeten toevoegen en blijft er geen kip/match over.
roel
says:op branddating gaat het niet alleen om mode merken maar ook om welke krant je leest, welk goede doel je geweldig vind of welke politieke partij.
is dat oppervlakkig? nee toch!
Marc Drees
says:Allemaal andere woorden voor één ding. Maar wie weet wat het nog kan opleveren…
Floor Drees
says:Samen met Lays paprikachips, Sligro-wijnen en witte chocolade van de Lidl wel ja.
Marc Drees
says:Dat is een ander woord voor obesitas
Floor Drees
says:Je hebt wel degelijk een favoriet merk!
Klene muntdrop, of niet soms?
Marc Drees
says:Wat ben ik blij dat ik niet meer jong ben! Als volstrekt merkloze obesitas aanhanger zou ik het heel erg slecht hebben!