Gebruiksvriendelijkheid deel 7: Job agents, een nabrander

Postbus, vol Afgelopen maandag had ik geen zin om langer te wachten op de job agent van Jobnews, ik had al meer dan een week niets ontvangen. Maar vannacht om 4:00 uur was het dan toch nog zover; een e-mail van Jobnews!

En dat betekent dat het eindresultaat van de onze stamgasten toch nog enigszins wijzigt. Hoewel de kwaliteit van de e-mail erg tegenvalt.

De e-mail
De titel was duidelijk, maar de naam van mijn job agent was er niet in opgenomen. Aan de andere kant, wie heeft meerdere job agents nodig bij een site die nog geen 2.000 vacatures voert?

De vacatures worden alleen met de titel getoond, dus geen aanvullende informatie.

Er is geen mogelijkheid om de job agent via de e-mail uit te schakelen.

De vacatures worden als links getoond zodat je meteen naar de site kan doorklikken.

Het eindresultaat
En dat levert dan de volgende eindscore op:

Dus Jobnews gaat van 1 naar 5 punten en schuift daardoor 1 plaatsje op in de ranglijst om net boven Jobtrack uit te komen. Waar geen e-mail van is ontvangen…

20700cookie-checkGebruiksvriendelijkheid deel 7: Job agents, een nabrander
Geef een reactie