Gelukkig krijgen Marc en ik regelmatig via de mail interessante cases, zoals deze van Mathijs van Reclamewereld.blog.nl. Wij stellen dergelijke tips altijd zeer op prijs. De volgende advertentie (die dankzij marketingtribune onder de aandacht kwam. is een creatieve manier om met print ad’s om te gaan.
Het gaat om de jusitiële jeugdinrichting Den Engh in Groningen, die groepsleiders zoekt. Leuk gedaan, met het bekladden van ‘andere’ advertenties. Leuk gespeeld met het ‘kattekwaad’ van de jongeren en volgens mij wel opvallend.
Als je in print adverteert (en daar kunnen nog steeds redenen voor zijn, dat zal ik nooit ontkennen) doe het dan in ieder geval creatief.
Arthur
says:Heel ludiek, maar Den Engh bevindt zich toch echt in Den Dolder hoor: http://www.den-engh.nl.
Tonny
says:Grappige tekstjes, leuk bedacht!
Harry
says:Leuk gedaan hoor! Is es wat anders dan al die serieuze advertenties in de krant….. Wat zouden die andere bedrijven ervan vinden…??
Martijn Betgem
says:Absoluut leuk gedaan. Ik hoop ook dat de follow-up net zo ‘speels’ zal zijn. Dat het aansluit op deze originele aanpak, qua procedure.