De nieuwsbrief van Totaljobs; lachwekkend slecht

Logo Clickbeurs in nieuwsbrief Vandaag weer de wekelijkse nieuwsbrief van Totaljobs ontvangen. En, oh verrassing…, het onderwerp is de Clickbeurs. Vallen de bezoekersaantallen nu al tegen?

Blijkbaar, want ik wordt verleid met een drietal prijzen als ik maar naar de Clickbeurs ga en mijn profiel aanmaak.

De nieuwsbrief
Maar laat ik eerst even de nieuwsbrief zelf bij de kop pakken. Het begint heel fraai en persoonlijk; want de titel van de e-mail is: Marc, heb jij al gechat met je toekomstige werkgever?

Toen ik dat zag had ik het gevoel dat Totaljobs het zo langzamerhand begint te leren. Maar helaas; het vervolg laat zien dat ik me volstrekt heb vergist:

totaljobs nieuwsbrief

Beste werkzoekende? Waarom kan de titel van de e-mail wel persoonlijk zijn en de aanhef van de inhoud van de e-mail niet? Welke eencellige is hiermee bezig geweest. Wat een gruwelijke blunder!

En iemand aanspreken als werkzoekende doet het ook wel lekker. Hallo marketing ‘deskundige’ of ’tekstschrijver’. Wakker worden!

De aanbiedingen
En als ik dan klik op de verschillende aanbiedingen krijg ik allerlei verschillende dingen te zien.

De Nintendo

image

Huh? Hyves? Ik dacht dat ik naar Clickbeurs zou gaan. Wat is dit nu weer?

Een coachingsgesprek

Clickbeurs, foutsituatie

Ja, dat ziet er ook alweer lekker uit. Een chaos! Wat is dit nu weer?

Het zelfcoaching boek

Schouten en Nelissen

Nou, drie keer is scheepsrecht. Ik ben in ieder geval op de Clickbeurs. Maar hoe krijg ik nu mijn boek? Geen idee. Wat doe ik hier eigenlijk? Wegwezen!

Conclusie
Een nieuwsbrief maken is een kunst. En Totaljobs laat zien die niet te beheersen. Want wat de nieuwsbrief van deze week aan ellende herbergt is met geen pen te beschrijven.  Heel, heel droevig..

Geef een reactie

3 Comments