Research naar het perfecte profiel. Afgesloten. Half dan.

Hallo vrienden en online dierbaren,

Heel erg bedankt voor al jullie reacties, hartverwarmend en soms shockerend. Dan verklaar ik hierbij deze casestudy als afgesloten. Half dan, want dit krijgt natuurlijk nog een staartje.

Ik werk ondertussen met mede-student en goede vriend aan een boek over online imago. De casestudy en daarmee jullie reacties, worden opgenomen in één van de hoofdstukken. De komende maanden kun je de voortgang van dit project volgen op 1stfloorgraphics.nl, recruitmentmatters.nl en een blog die nog ‘in the making’ is, maar wijzijnfantastisch.nl gaat heten.

Voor nu en voor de allerlaatste keer: vertel mij wat je van de laatste finetunings-actie vind op:
Hyves
MySpace
LinkedIn
Facebook
YouTube
NuJij
Ekudos
IKKI
Plaxo
Twitter
Digg
Last.fm (nieuw!)

Nogmaals mijn dank!

Floor

Hi friends (off- and online),

Thank you very much for your replies, both heartwarming and disturbing.This casestudy is officially closed. Well, half, this story’s going to get a happy ending (or, at least, that’s what I hope).

In the mean time, me and my classmate and good friend work on a book on online image management. This case-study (and your reactions) will be the subject of one of the chapters. In the next few months you can follow our progress on 1stfloorgraphics.nl, recruitmentmatters.nl and a blog which is still ‘in the making’, wijzijnfantastisch.nl.

For now (and for the very last time): what do you think of the finetuning I’ve done on:
Hyves
MySpace
LinkedIn
Facebook
YouTube
NuJij
Ekudos
IKKI
Plaxo
Twitter
Digg
Last.fm (nieuw!)?

Thanks again!

Floor

Research naar het perfecte profiel. Afgesloten. Half dan.

Geef een reactie

3 Comments