Nee natuurlijk niet. Maar opportunitische verkopers nemen niet eens de moeite om te zien wat voor blogvlees ze in de kuip hebben.
En dus krijg ik met enige onregelmaat de meest onwaarschijnlijke aanbiedingen in de ‘brievenbus’. En vandaag kreeg ik een wel heel bijzondere:
Met interesse las ik jullie site.
Wij zijn een uitgeverij van Glossy naslagwerken en brengen in maart 2009 Top Recruiters in Nederland uit.
Wellicht is het interessant om een advertorial daarin op te nemen van jullie bedrijf.
Daarmee breng je RecruitmentMatters via ons blad onder de aandacht van 20.000 bedrijven van Multi Nationals tot MKB w.o Human Resource medewerkers en P&O managers.
Kosten per pagina €1.750,– per 2 pagina’s € 2.250,– U krijgt van mij een korting van € 300,– full colour . De redactionele stukken worden opgemaakt door een journalist en fotograaf.
Wat een onzin. Te lui om zelfs maar het meest oppervlakkige achtergrondonderzoek te doen. Waardoor ze zich een zelfbeschamend mailtje had kunnen voorkomen.
Cees
says:Maar zijn het echt 10.000 unieke bezoekers of 5000 die vanaf 2 PC’s checken?
Marc Drees
says:Ik heb ooit eens een getal tussen de 10.000 en 20.000 horen fluisteren. Maar dat weet ik niet zeker. Met zo’n 10.000 unieke bezoekers per maand is RecruitmentMatters waarschijnlijk redelijk goed bezocht door deze doelgroep.
Een glossy lijkt me dan ook niet echt een bijdrage leveren…
Chris Stapper
says:Steeds als ik over print lees op een blog denk ik: hoeveel recruiters zíjn er eigenlijk in Nederland? En hoeveel daarvan zijn er online?
Dan kun je uitrekenen hoeveel recruiters RM kennen!