Ach, print is nog niet dood zolang ik “vierkante ogen” krijg bij het lezen van een diepteinterview online.
De komst van een nieuw medium betekent niet dat een ander zal sterven, slechts dat deze zal muteren om naast de ander te staan. Daarmee kan de doelgroep van print veranderen of misschien wel scherper worden. Zoals al eerder gezegd, ik zie nog geen probleem. Ik hou echter wel rekening met het gezegde. “A bend in the road is not the end of the road. Unless you fail to make the turn. “
Dit weekend toch nog een paar goede artikelen gelezen in het FD. Ze zullen het niet makkelijk hebben, zeker nu niet met een crises bij hun belangrijkste adverteerders, neemt niet weg, dat ik even lekker met een kop thee NRC Next ga lezen. Ik Twitter wel even of het de moeite waard was
Print is still alive
Guido Stek
says:Ach, print is nog niet dood zolang ik “vierkante ogen” krijg bij het lezen van een diepteinterview online.
De komst van een nieuw medium betekent niet dat een ander zal sterven, slechts dat deze zal muteren om naast de ander te staan. Daarmee kan de doelgroep van print veranderen of misschien wel scherper worden. Zoals al eerder gezegd, ik zie nog geen probleem. Ik hou echter wel rekening met het gezegde. “A bend in the road is not the end of the road. Unless you fail to make the turn. “
Marc Drees
says:@Geert-Jan:
Leuk toch, nieuws van gisteren lezen? En er dan over Twitteren?? Dat kan natuurlijk niet. Ga je schamen!
Geert-Jan
says:Dit weekend toch nog een paar goede artikelen gelezen in het FD. Ze zullen het niet makkelijk hebben, zeker nu niet met een crises bij hun belangrijkste adverteerders, neemt niet weg, dat ik even lekker met een kop thee NRC Next ga lezen. Ik Twitter wel even of het de moeite waard was
Print is still alive