Zoals u allen weet ben ik idolaat van Twitter. ‘Men’ kan mij dan ook niet blijer maken dan met een boek over het fenomeen. Zo schreven Tim O’Reilly en Sarah Milstein, zelf gerespecteerde Twitteraars, een boek over mijn favoriete tijdverdrijf.
The Twitter book
In The Twitter Book morfen O’Reilly en Milstein je razendsnel van newbie tot Twitterazzi. Jawel, inclusief tips en strategieen voor het inzetten van de microblog voor je bedrijf. Een uiterst praktisch boekwerk, dus, dat vooralsnog alleen in pdf te bekijken valt.
Twitter Means Business
@jojeda publiceerde eind december Twitter Means Business over hoe bedrijven Twitter (kunnen) inzetten om hun klanten uit te dagen, hun producten neer te zetten en aan corporate reputatie management te doen.
The Twitter Handbook
De schrijvers van The Twitter Handbook zetten groots in: “Will You Be a Part of the Next Revolution in Social Marketing?” The Twitter Handbook vertelt ons wat Twitter is, waarom mensen tweeten (en hoe dat zelf te doen), wat die @-tekentjes zijn in andermans tweets, hoe Twitter winstgevend kan zijn, waar dé applicaties te vinden zijn en wat de (ongetwijfeld prachtige) toekomst van het microbloggen zal zijn.
Veel leesplezier!