Het is bijna onvoorstelbaar, maar dit komt van een volstrekt betrouwbare bron: de Newspaper Association of America. En het gaat over de advertentie inkomsten van personeelsadvertenties.
In onderstaande grafiek staan die advertentie inkomsten van de eerste zes maanden over de periode 2005 – 2009. Dodelijk:
Rob van Elburg
says:@Marc,
Verkeerd chinees gegeten gisteren? Jouw interpretatie van cijfers heb ik heel vaak heel veel beter gezien.
Afgaande op deze grafiek klapt de boel flink in elkaar. Maar dat doet alles daar.
“Adecco said their net profit slumped 83 percent in the first quarter and revenues declined by double-digits in western Europe and the United States”
” Manpower disclosed that their first-quarter net income plummeted 97% due to a deteriorating global market.”
Die doen het zelfs nog slechter. Op basis van deze grafiek kun je dus ook zeggen:
PRINT DEFEATS THE AGENCIES
Remko Zuiderwijk
says:Interessante link! Ik heb het als input gebruikt voor een wat ‘diepgaander’ artikel op Publishr.nl
https://www.publishr.nl/2009/09/print-is-op-sterven-na-dood/
Inclusief credits natuurlijk 🙂