Stel je voor. Het is dinsdag en je zit helemaal ‘in’ een opdracht. Een collega roept of je even naar je mail kunt kijken, omdat ze graag een fotootje verkleind wil hebben (of iets dergelijks). Je ververst je mailbox en vind het volgende mailtje:
Hallo Floor,
Zullen we doktertje spelen?
Ik heb alle voorbereidingen al getroffen.
Wil jij mijn proefkonijn zijn?
Groeten,
Dokter Bas
En dit mailtje is dan van Bas van de Haterd. Geloof me, dan schrik je.
Enfin. Het is natuurlijk gewoon weer zo’n hele leuke viral van het UMC.
In 2007 hebben mijn ‘jonge’ vrienden bij Steam (Marlon en Reinier) drie magneten gewonnen met hun ‘Doe het zelf dag’. Dat was al een superleuk idee. U merkt het al, ik ben er vrij hysterisch over.
UMC Doe het zelf dag
Bas zelf wat minder. Maar misschien komt dat omdat hij niet mijn been af wilde zagen, maar mijn borsten wilde opblazen. Ik zou ook vreselijk teleurgesteld zijn als iemand niet de operatie zou krijgen die ik hem/haar had toegewenst…
Bottom line is dat het een leuke viral is, die de Hyvers als gadget op hun profiel kunnen plaatsen. Een mooi staaltje je doelgroep opzoeken dus. Als alles nu ook nog naar wens zou verlopen…
Paul van Oosterhout
says:ik vind hem mwah….Ik moet te veel doen zon kort filmpje. Ook een beetje kinderachtig eigenlijk. maar dat is persoonlijk!
Martijn Betgem
says:Jawel hoor. Leuk!
jos
says:Whoaaa…ik vind em helemaal geweldig 🙂
Chris Stapper
says:Ik kan het me voorstellen…
Ik denk dat ik maar geen schrikreacties ga veroorzaken.:)
Floor Drees
says:Vandaar mijn schrikreactie, Chris!
Chris Stapper
says:Leuk gedaan! Heel simpel en toch doeltreffend. Misschien zit er een idee achter dat er ‘verkeerde’ operaties worden uitgevoerd?
Mijn eerste associatie met doktertje spelen was trouwens iets heel anders.