Op dit moment wordt achter de schermen heel hard gewerkt aan een nieuwe versie van RecruitmentMatters. Maar een sneak preview wil ik toch wel graag geven. Daarom hier een artist impression van de nieuwe homepage:
/offtopic Hoeveel muizen gebruik je Marc? Ik zie 6 muisaanwijzers staan 🙂
/ontopic Helder, strak en overzichtelijk! Ziet er meer en meer als online recruitment magazine uit.
@Jan-Willem:
De felle kleur voor het eerste design was een bewuste keuze; opvallend. Met de ontwikkeling van RecruitmentMatters en de verdere plannen is het tijd om naar een veel rustiger achtergrond te gaan. En laten we eerlijk zijn, de inhoud van de artikelen is al bont genoeg, toch?
Â
@David:
Jawel, RecruitmentMatters gaat internationaal. Op veler verzoek… Er wordt op dit moment hard gewerkt aan vertalingen van geselecteerde artikelen.
Â
En ‘all things online recruitment’ loopt uitstekend. Het is een normale (Amerikaanse) manier om iets te zeggen dat zich hetzelfde zegt als ‘all things about online recruitment’.
@Robert:
De kleur van de reactie past zich automatisch aan bij de inhoud van een posting of reactie ;).
Web 2.0 is natuurlijk allang passe, het is tegenwoordig de Internet of things. En afgeronde hoeken maakt natuurlijk geen 2.0.
Nee het was tijd voor een opfrisser, en voor een beter gebruik van de ruimte voor de presentatie van de artikelen. Het lineaire format begon teveel te knellen; op deze manier kan er meer op de homepage worden gepresenteerd; met de ribbon kunnen waardevolle artikelen ook langer worden gepresenteerd op de homepage.
@Marc: ik vind het nieuwe design een eigen gezicht missen, terwijl het huidige design dat wel heeft (ondanks de jaren ’70 kleurstelling….). En dat vind ik wel jammer.
Gaat recruitmentmatters internationaal? [vlaggetje] Wellicht zinvol om dan de payoff kritisch te bekijken; “all things online recruitment” loopt niet echt soepeltjes…
Maar goed..ik neem aan dat de nadruk ligt op het design en dat ziet er zeer goed uit. Overzichtelijk, fris, veel informatie maar toch niet druk. Good job..
En nu vond ik de huidige skin nog wel zo goed passen bij de gemiddelde reactie, lekker donker 🙂
Maar Marc vertel, wat maakt de nieuwe lay out helemaal web 2.0? Heerlijk hypen, ik zie maar weinig ronde hoekjes, en de interactie met de community was er al…
Bos
says:Ziet er goed uit, ook al is oranje tijdens het wk natuurlijk wel toepasselijk.
Marc Drees
says:@Michel:
Ik heb een multitaskende muis, maar die heeft iedereen toch al jaren?
Michel Rijnders
says:/offtopic Hoeveel muizen gebruik je Marc? Ik zie 6 muisaanwijzers staan 🙂
/ontopic Helder, strak en overzichtelijk! Ziet er meer en meer als online recruitment magazine uit.
Marc Drees
says:@Jan-Willem:
De felle kleur voor het eerste design was een bewuste keuze; opvallend. Met de ontwikkeling van RecruitmentMatters en de verdere plannen is het tijd om naar een veel rustiger achtergrond te gaan. En laten we eerlijk zijn, de inhoud van de artikelen is al bont genoeg, toch?
Â
Marc Drees
says:@David:
Jawel, RecruitmentMatters gaat internationaal. Op veler verzoek… Er wordt op dit moment hard gewerkt aan vertalingen van geselecteerde artikelen.
Â
En ‘all things online recruitment’ loopt uitstekend. Het is een normale (Amerikaanse) manier om iets te zeggen dat zich hetzelfde zegt als ‘all things about online recruitment’.
Marc Drees
says:@Tom:
Meest besproken is een tabje naast Meest gelezen.
Marc Drees
says:@Robert:
De kleur van de reactie past zich automatisch aan bij de inhoud van een posting of reactie ;).
Web 2.0 is natuurlijk allang passe, het is tegenwoordig de Internet of things. En afgeronde hoeken maakt natuurlijk geen 2.0.
Nee het was tijd voor een opfrisser, en voor een beter gebruik van de ruimte voor de presentatie van de artikelen. Het lineaire format begon teveel te knellen; op deze manier kan er meer op de homepage worden gepresenteerd; met de ribbon kunnen waardevolle artikelen ook langer worden gepresenteerd op de homepage.
Jan Willem
says:@Marc: ik vind het nieuwe design een eigen gezicht missen, terwijl het huidige design dat wel heeft (ondanks de jaren ’70 kleurstelling….). En dat vind ik wel jammer.
david
says:Gaat recruitmentmatters internationaal? [vlaggetje] Wellicht zinvol om dan de payoff kritisch te bekijken; “all things online recruitment” loopt niet echt soepeltjes…
Maar goed..ik neem aan dat de nadruk ligt op het design en dat ziet er zeer goed uit. Overzichtelijk, fris, veel informatie maar toch niet druk. Good job..
Tom
says:Ziet er erg fris uit nice one!
Misschien kijk ik er over maar is de rubriek “meest besproken” weg gevallen?
Robert
says:En nu vond ik de huidige skin nog wel zo goed passen bij de gemiddelde reactie, lekker donker 🙂
Maar Marc vertel, wat maakt de nieuwe lay out helemaal web 2.0? Heerlijk hypen, ik zie maar weinig ronde hoekjes, en de interactie met de community was er al…
Marc Drees
says:@Doron:
De banners… damn, ik wist dat we wat vergeten waren! Nou ja, dan maar bij een volgende make-over.
Doron
says:ziet er goed uit,. waar komen de banners?
Jakolien Sok
says:Wat mij betreft een geslaagde remake van RM. Fris design en lekker overzichtelijk!