Succesvol werven: Gouden Cursor

Succesvol werven via Internet En dan eindelijk het moment waar we met zijn allen op hebben zitten te wachten. En toch ook weer niet, want ik weet allang wie er moet winnen: Deloitte.

En de winnaar is: … Essent. WTF? Dit moet een vergissing zijn! Ik ben blij dat er een defibrillator in de zaal aanwezig was. Anders was ik er definitief in gebleven.

Het enige positieve is: TNO is het niet geworden. Maar daar is ook alles mee gezegd.

O ja, de Publiekscursor gaat naar Amerpoort. Dus die ga ik eens lekker bezoeken van de week. Om te zien of er van dit mooie bord te eten valt.

Deloitte valt desondanks wel in de prijzen. Met de Innovatiecursor. Die volgens de voorzitter van de jury dit jaar voor het eerst wordt uitgereikt. De Innovatiecursor is echter zo nieuw dat deze ook voor alle aanwezigen uit de lucht komt vallen.

Niemand weet wat de criteria zijn voor het winnen van deze prijs. En welke sites hiervoor in aanmerking zijn gekomen. Een stemmetje in mijn achterhoofd zegt dat deze prijs speciaal in het leven is geroepen omdat Deloitte niet zonder prijs kon blijven, gezien de kwaliteit van de site. Nadat de jury had besloten om Essent de Gouden Cursor te geven.

Hoe dan ook, ik blijf met een ferme kater zitten. Gelukkig kan ik ondersteund door collega bloggers Bas Westland en Gordon “Shake it” Lokenberg de korte weg naar de bar afleggen. Ik kan wel een hartversterkertje gebruiken…

Geef een reactie

7 Comments