Molblog wil geen user generated content

In Molblog staat vandaag een infomercial met Menno Lanting onder de titel Social Media krijgt een grote terugslag. Het artikel is een weinig interessante verbijzondering van de algemene geldende regel die door Gartner de trough of disillusionment wordt genoemd. Om die reden wilde ik het artikel een negatieve waardering geven.

Maar dat kan niet! Althans, niet zonder in te loggen:

Molblog Molblog gaat over marketing. Marketing moet sociale media omarmen (social marketing, interactive marketing, etc.). En drempelloze user generated content toejuichen. Maar Molblog doet niets van dat alles. Wat een armoe!

Geef een antwoord

4 Comments
  • Michiel
    says:

    Volgens mij hebben ze daar juist pas bekend gemaakt dat de inlog zou gaan verdwijnen omdat ze de gebruikers meer wilde laten reageren (en de drempel met inlog te hoog was)

  • Marc Drees
    says:

    @Elsbeth:
    Fraai om het als een technisch foutje af te doen. Betekent het dat niemand dit test, er geen specificatie is hoe het zou moeten werken. En dat mogelijk niemand het echt belangrijk vindt om zoveel mogelijk feedback van gebruikers te ontvangen?

  • Elsbeth Eilander
    says:

    dank dat je ons op het technische foutje hebt gewezen, we zullen het aanpassen want het hoort inderdaad niet. maar om nou te zeggen dat we ‘niets van dat alles’ doen is erg overdreven.  Een reactie geven zonder in te hoeven loggen is gewoon mogelijk, Marc.