Randstad’s prioriteiten…

Logo en logotype Randstad Randstad geeft een persbericht uit met als titel: Randstad en Tempo-Team halen contract Rijk binnen. Nou denk je dan als lezer; da’s een goeie deal voor Randstad. Hebben ze die andere uitzenders toch mooi hun hielen laten zien.

Maar niets blijkt minder waar. Want bij de gunning door de overheid zijn niet alleen Randstad en Tempo-Team in de prijzen gevallen, maar ook Manpower en Start/Content. Waarbij de laatste dus eigenlijk als Start/Unique moet worden gelezen. Tenslotte gaat de naam Content verdwijnen…

Waarmee de grootste Nederlandse uitzenders de koek toch redelijk onderling verdeeld lijken te hebben.

Dus waarom brengt Randstad dan een persbericht naar buiten met een tendentieuze titel als  Randstad en Tempo-Team halen contract Rijk binnen? Is er zo weinig nieuws te melden voor de 2e uitzender ter wereld dat ze zich tot dit soort tactieken moet verlagen? Ik word ineens bijzonder nieuwsgierig naar de resultaten over het 1e kwartaal van 2010.

Om die reden klikte ik op de link in het persbericht die me naar de homepage van Randstad.nl moest brengen. Maar gedurende een kleine 30 seconden kreeg ik vervolgens slechts dit te zien:

image

Misschien moet Ranstad iets meer tijd aan de performance van haar website besteden en iets minder tijd aan het uitgeven van volstrekt overbodige persberichten.

Overigens zijn op 28 april de resultaten over het 1e kwartaal te verwachten. Ik ben benieuwd…

Geef een reactie

1 Comment