Unique is ‘beter’ dan Content

Ik ben van mening veranderd, het is toch beter dat Unique in plaats van Content overblijft. Ik baseer deze mening overigens uitsluitend op basis van de beschikbaarheidscijfers van de twee sites, en die vallen sterk in het nadeel van Content uit:

 Vacaturesitesites grote uitzenders: downtime in uren:minuten Vacaturesitesites grote uitzenders: downtime in uren:minuten

Overigens scoren alle grote labels van USG People op het gebied van beschikbaarheid werkelijk dramatisch. De top 3 is uitsluitend USG en in de top 5 zijn vier van de vijf sites onderdeel van USG.

Wat dat betreft mag de uitzender wel eens een voorbeeld nemen aan de grote broer Randstad. Daar worden redelijk fatsoenlijke beschikbaarheidscijfers gehaald. Daarentegen is de performance van Randstad en Tempo-Team weer abominabel. Blijkbaar is het voor een uitzender te ingewikkeld om zowel performance als beschikbaarheid op orde te krijgen. Ze hebben het ook zo druk…

Geef een antwoord