Gisteren werd een buitensporig groot pakket afgeleverd voor RecruitmentMatters. Het bleek een marketing truc van Linq te zijn om daarmee de aandacht te vestigen op de lancering van haar nieuwe site. De marketing truc bestond uit een helium ballon met de tekst Linq werkt vastgebonden aan een flesje bier plus een VIP ticket voor de exclusieve lancering van de nieuwe website waar een pakje popcorn in was verstopt. Dit alles onder de kreet: Sit back grab a beer and a handful of popcorn and enjoy
En ziedaar, de actie heeft gewerkt! Tenslotte schrijf ik nu een stukje over het feit dat Linq vandaag haar site heeft vernieuwd. Wat overigens niet wil zeggen dat ik me laat leiden door een geinige marketing actie bij het schrijven, maar soms helpt het. Zoals in dit geval.
Waarbij het overigens aardig is om te zien hoe de site een forse facelift heeft ondergaan. Dit is hoe de homepage er tot en met gisteren uitzag:
Inderdaad, een ferm gedateerde site, met een heleboel onderdelen die toch echt beter in een navigatiebalk een plaatsje hadden kunnen vinden.
Vandaag was dus de exclusieve lancering van de nieuwe site, inclusief donkerrood gordijn:
Leuk gedaan natuuurlijk, maar hoe ziet de vernieuwde homepage er dan nu uit? Nou, zo:
Lekker wit en overzichtelijk. En een enorme verbetering ten opzichte van de oude homepage. Een succesvolle makeover dus.
Zo, ik heb mijn plicht gedaan. Nu even rustig aan het bier en de popcorn…
Charlotte Mol
says:Ben blij dat onze actie letterlijk en figuurlijk in de smaak is gevallen. Na maandenlange insapnningen zijn wij ook super trots op onze nieuwe site. En inderdaad Floor; this is just the beginning!! Keep you posted…)
Bart
says:Ik heb geen popcorn en bier gehad… Helaas 🙂
Christa
says:@Bart, bestelling is onderweg, postbode verdwaald 😉 Zou je nogmaals je adres kunnen doorgeven? Thnx!
Floor Drees
says:En dan komt er ook nog een blog aan, hoorde ik in de wandelgangen. Ik ben benieuwd.