Na een maand relatieve rust staan we aan de vooravond van een nieuw reclamebombardement van Jobbird. De site die in haar nieuwe campagne vooruit lijkt te lopen op een mogelijke toekomst, want ze stelt de grootste vacaturesite van Nederland te zijn. Of zou ze daarmee de vacaturesite met het grootste reclamebudget bedoelen? Want daar lijkt het toch wel op…
Hoe dan ook, de campagne bevat niet-functioneel vrouwelijk schoon. Die in de komende tijd via 500 TV spots, 800 radiospots en de achterkant van 30 vrachtwagens te bewonderen zal zijn. Als dat maar goed gaat op de weg…
Juul
says:Jobbird is na 15 min. weer in de lucht!
Juul
says:En ja hoor, Jobbird ligt er NU weer uit …dit is al de zoveelste keer dat ik het meemaak ..
Sandra
says:Natuurlijke ???
Peter
says:Wat is er nu weer mis met een Sloveens decolleté? Als het werkt op het ESF, waarom dan niet voor Jobbird. Wel weer jammer van die tattoo. Die verstoort de ‘natuurlijke’ ronde vorm, zoals een windmolen op een heuveltop.
Lauren Pasagranto
says:Zodat we allemaal bezig zijn met die vrachtwagens en niet opletten waar het werkelijk om gaat.
Jasper Bos
says:Een hoop slechte meningen vanwege pure jaloesie omdat iemand een goed idee (bedacht) heeft ! Het gratis verspreiden van vacature’s rechtstreeks door werkgevers zorgt wel voor enige verstoting van de andere vacature sites en de recruitment bureaus.
Vandaar waarschijnlijk al deze hatelijke reacties!
Hopelijk werkt de site wel beter dan zijn vorige creatie ‘NV’ !
Mia Ranukete
says:Het zou wel eens het nieuwe Van Dale woord van het jaar kunnen worden.
Melanie Koeleman-Pointl
says:Kijk, zo’n onprofessionele uitstraling zou ik dus niet serieus nemen…;) Jobbird bedient zich zo van een zeer goedkoop imago, jammer!! Maar misschien een idee voor een ieder die een escort dame zoekt?
AT
says:trouwens gezien aan de reacties begint nu al vruchten af te werpen
AT
says:We zullen zien of het effect heeft! sex sells zeggen ze toch?
Gavster
says:Makkelijk te verwarren met recruitment voor jobs in de pornoindustrie.
Hoogst smakeloos.
Henk V
says:@notsomobile! Is ’t nog te vroeg?
NOTsoMOBILE
says:Als ze nu eens investeerden in een lekkere manier om ook Mobile Online te kunnen solliciteren…. Daar zouden wij wel opgewonden van worden!
Marco Prins
says:+5
Henk V
says:Waarom niet?
Tenslotte Sex Always sells
Jorn
says:Ik zoek naar de link, ik gok dat “uitdaging” de gemene deler is?
@Nushi
Oeh, let op je spelling!
Nushi
says:ROFLOL Welk idioot reclame cq communicatiebureau heeft dit bedacht? En welke idioot bij Jobbird heeft dit goedgekeurt? Wat zullen ze opgelucht adem halen bij de concurerende banensites: weg imago! Ik hoop zo dat dit geen grap is!
Marleen
says:En zo is ineens de professionaliteit weg!
Linda J.
says:Het past wel goed in het rokkenjager imago van Cruiming.
Marco Prins
says:ervaring mee?
Herman
says:Beter besteden ze wat meer geld aan een goed werkende en goed uitziende website, deze lijkt net uit 1995 te komen
Sjors Spoorendonk
says:+1
Tijs
says:Niet-functioneel vrouwelijk schoon in radiospots… ben zeer benieuwd!
Joop vogel
says:Men vergeet men te adverteren op de digitale snelweg?
Bart @ Jobbird.com
says:Ook online zijn we zeker actief:) De afbeelding in het artikel is ook van 1 van onze nieuwe banners.